Pogledajte koja smo sve događanja pripremili za vas. Klikom na stavku u kalendaru možete provjeriti detaljnije informacije o svakom događaju.

- Ovaj događaj je prošao.
Druga strana očekivanja: TZG Slatine predstavlja novu komunikacijsku strategiju
12/05/2021

Nakon predstavljanja novog vizualnog identiteta, Turistička zajednica Grada Slatine nastavlja svoju strategiju pozicioniranja Grada kao poželjne domaće destinacije za odmor, jedinstvene po raznolikoj ponudi.
Slatina nastavlja u smjeru promocije Grada kao turističke destinacije te je, nakon vizualnog identiteta, predstavljena i nova komunikacijska strategija koju su razvili Turistička zajednica Grada Slatine u suradnji sa Gradom Slatinom, odnosno predsjednikom Turističke zajednice i gradonačelnikom Slatine Denisom Ostrošićem.
Novi slogan Grada Slatine je „Druga strana očekivanja“, a u sklopu strategije je predstavljena i nova promotivna kampanja. Ovim aktivnostima Turistička zajednica Grada Slatine nastavlja najavljenu novu eru komunikacije baziranu na destinacijskom menadžmentu te tržišnim trendovima.