Logotip je osmislio Duje Jurić, Art director u agenciji za tržišno komuniciranje Švicarska. Novi logotip Turističke zajednice Grada Slatine temelji se na dvije specifične boje koje se nalaze u grbu Grada. U ovoj moderniziranoj izvedbi, boje se prelijevaju jedna u drugu u finom dinamičnom prijelazu. Između dvije prepoznatljive boje grada, kao krajnje točke, nalazi se mnoštvo tonova tj. raznolikih stvari za otkriti u Slatini. Od prirodnih ljepota, kulturnih manifestacija, sportskih aktivnosti, gastronomije i svih ostalih sadržaja koji su tek planirani. Korištenjem ručno pisane tipografije izravno se postižu asocijacije na osobni pristup i ljudskost, što je svakako poželjan element gostoprimstva svake destinacije.
Domagoj Davidović, kreativni strateg i partner u agenciji za tržišno komuniciranje Švicarska ističe kako se zapravo radi o logotipu ne samo ustanove već destinacije. Moderan je, prepoznatljiv i izrazito diferenciran od ostalih logotipa destinacija u okruženju te je zasigurno dobar prvi korak u daljnjim aktivnostima razvoja i promocije destinacije.